Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 36
Pokaż wszystkie komentarzeprzecież pierwsze rzędowe 6 montowała Honda w CBX1000 w 1978r, czy Kawasaki KZ1300 w 1979r. , czyli 30 lat przed BMW!!! Zabrakło 6-o cylindrowego boksera (1500 i 1800) który kulturą pracy rozkłada wszystkie R4 PS1 trwalszy silnik od olejaka to ten z CBR'ki F4, tylko niestety nie jest już tak urodziwy jak ten. Stary piec z olejaka jest jednym z najładniejszych silników. PS2 co do S1000RR to niestety poza wysoką mocą i elektronicznymi fajerwerkami może pochwalić się wysoką awaryjnością silnika, zwłaszcza modele z pierwszych lat produkcji. Jedyne sprawdzone (latami) i bardzo trwałe silniki beemki to boksery starej generacji (1100 i 1150) oraz słynne cegły k75, k100 oraz stary K1200RS/gt(ten z leżącym silnikiem i wałem kobowym wzdłuż) one robiły przebiegi które mogą zawstydzić niejedno auto.
OdpowiedzPierwsza sześciocylindrówka to chyba Benelli Sei 750 z roku 1974. Później powiększyli mu pojemność do 900.
OdpowiedzCzy to artykuł o silnikach które muszą przejechać tyle co przeciętny Diesel? :-/ Dla takich ludzi jak ty odnoszę wrażenie że powinni montować długo wieczne diesle w moto.
OdpowiedzMuszą-wtedy są dobre.
Odpowiedz